Skipper

·

Det er kun tredie gang vi er på UaHuka, men vinden var perfekt til er besøg.

Vi kastede anker i en smal bugt ved hovedbyen. Dagen efter tog vi på udflugt med en park vi tidligere havde besøgt som mål. Det var temmelig varmt og mange højde meter, så da Noel i sin Toyota stoppede og tilbød lift, sagde vi mange tak. Parken var lukket og så noget misligholdt ud, så Noel tilbød at vise os andre ting på øen og samle noget frugt op. Det blev til en fantastisk offroad tur gennem regnskov og med opsamling af frugt ved familie og venner. Pomelo, mango, ananas, passion, brødfrugt så vi dårligt kunne bære mere.

Hans svoger bød os til 50 års fødselsdag dagen efter. Uforudsete og uplanlagte muligheder er ofte de største oplevelser. Hvor heldig kan man være.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *